För kung och fosterland!



Jäklar verkligen träningsvärk Lady D har idag. Uppebarligen
rör jag överkroppen för lite för fy tusan vad den värker idag.
Men det är värt varenda liten krämpa för äntligen, äntligen fick jag vara
med i det vinnande laget. Aldrig hänt förr!

Mycket stolt över mina lagkamrater. Speciellt Martin som gav sitt
allt för laget och spelade tappert vidare med spräckta shorts trots att
det var framsidan som pajade!

Helvars-Jesper var nog den som hämtade hem många
poäng till oss.
Fan vad gött att få gå hem som vinnare!!

Linda, icke-grillmästare, gödde oss med halvskrumpna korvar
men av Dennis hotdogs kan man inte förvänta sig så mycket!

Varsin schysst vurpa gjorde Ingo och Mattias och ja,
vi var hemska och skrattade åt dom!!

Trots att min kondis var obefintlig och mina lungor höll
på att kollapsa sprang jag tappert i mitt mindre bra skoval.

Kändes ett tag som att jag skulle trilla ihop och dö på stuts.
Lite halvyr av ölen, andnöd av dålig kondis och fullt sjå med att
hålla mig själv upprätt!!



Söndagspuss tjej från Diana som haft en kanonhelg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0