Första gången med Madelene!



Min absoluta favoritsysselsättning är att åka bil - NOT!
Men va fan, ibland är jag tvungen och igår var en sån dag.
Vissa saker är värda att utstå lite jobbigheter.

Motorvägen är det absolut värsta. Där är man liksom fast
och MÅSTE vänta till nån avfart för att kunna köra av och stanna.

Och tro fan att det hade hänt en olycka när vi var på väg
upp! Redan svettig av den där jäkla klibbvärmen i en bil utan AC
svettades fröken Diana ytterligare en smula när vi satt i kön
inklämda mellan lastbilar och galningar!

Jämte oss stod en fet DHL-lastbil och jag fick lite klaustrofobi,
tänk om den mastodontbilen helt plötsligt bara välte på oss.
Knappast trolig men jag har livlig fantasi.

Bara att bita ihop och tänka på trevliga saker!!

Tillslut kom vi iaf fram, tack högre makter för det!!

Måndagskyss från tjej som börjar bli bilvan!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0