Håll er i styr för fan!


Dags för den årliga brännbollen på lördag!
Ska bli himla kul. Tyvärr hamnar jag alltid i det
förlorande laget men ett bra team har vi varit.
Någon har ju sagt att det viktigaste är att ha
kul, inte vinna.....

Alla gånger vi haft denna kväll har det aldrig skett något bråk
och då samlas vi ändå en himla massa folk från olika
omgängskretsar där alla inte känner alla.

Enda fadäsen som skett var förra året men det var en
MINIhändelse mellan en full Patrik med dålig humor
och domaren dock löstes det fort!

MEN, jag har en underlig känsla av att det kommer
bli bråk detta året. Varför vet jag inte men den där
känslan har infunnit sig och jag hoppas verkligen att
min magkänsla ljuger!!

Vuxna människor borde kunna hålla god min även
om något stör men med alkohol och individer med principer
kan ju orsaka obehagligheter.

Då rymmer jag hem och lämnar folk åt sitt öde där nere
i skogen. Istället drar jag på mig mina nya porriga skor
och slösar energin på dansgolvet!

Torsdagspuss från förväntansfull Diana.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0