Jag och mina röda hink är pals 4-ever!


Jag vaknade med den fetaste huvudvärken någonsin kl sex i morse!
Aldrig haft sån huvudvärk förr. Kändes som om hjärnan
hade noll vätska att plaska runt i så den liksom slog emot
kanterna i huvudet!

Kunde inte röra mig utan att det kändes som att hjärnan
möblerades om. Denna ruskiga huvudvärk ledde till ett
mindre behagligt illamående och in några minuter tvivlade
jag faktiskt på att jag skulle överleva!!

Måste vara den där jävla vattenpipan som sög ut
mitt hjärnvatten!

Klantiga Diana i höga klackar gjorde dessutom en mindre
graciös vurpa från trottoaren och lande på knäet sen pladask
ner på gatan i STAN!

Sen fyllde jag på min mage och vandrade hem i förstora
flip flop som jag rånade min kompis på när vi följde henne hem.
Skorna som jag gick ut i fick följa med i en påse som min
gentleman till sällskap bar!

Lördagspuss från tjej som ändå är pepp inför kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0