Levande och varm!



Igår fick jag för mig att lata fröken Diana med kassaste
kondisen i världen skulle bli hurtig och börja jogga.

Jag har fått den idén ett antal gånger förr i mitt liv
men gett upp väldigt snabbt.
Köpte faktiskt ett par nya skor förra gången den dumma
idén ploppade upp i huvudet, dom använde jag tre gånger.
Sen svor jag på att aldrig mer göra något så dumt!

Fan en form av självplågeri att springa men ja,
idén ploppade upp och jag tog på skorna och sprang.

Fy fan vad tungt. Efter endast 12 minuter var jag tvungen att
ge upp. Trodde fan att mina lungor skulle kollapsa och att
jag skulle hosta upp allt innehåll i magen!

En försmak av hur en hjärtinfarkt känns. Svettig, äcklig Diana
kippade och jag trodde fan att jag aldrig skulle kunna
andas normalt igen!

Men jag var på det idag igen, dog ungefär lika mycket.
Och svettades om möjligt mer idag.
Luktade inte mumma i den orakade armhålan precis!

Men jag har hårt att bra kondis leder till många vinster.....

Tisdagskyss från tjej som är ledig i tre veckor, tjoho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0