Lindas fel=)


När min syster för ett tag sedan skulle bli sambo var jag hos henne och
röjde lite med henne i lägenhet. Hon ska hyra ut i andrahand och måste
ta bort kläder och sånt trams.

Visserligen gjorde jag inte så mycket, jag låg i sängen och
hade åsikter om vilka kläder hon skulle slänga.

Damn, vad mycket saker hon har! Barnen i Biafra skulle
lipa blod om dom sett alla oanvända paltor som åkte ner i sopsäcken.

Så helt enkelt kom jag att tänka på det där vuxna sa
när man var liten:

Ät upp maten, tänka på barnen som svälter. Släng ingen mat!

Fast asså, om jag äter mer än jag egentligen orkar bara för att
jag inte ska slänga någon mat kommer jag ju tillslut att öka i vikt.

Och inte fan mår väl barnen i Biafra bättre för att jag är tjock?!

Oavsett om jag tvingar i mig det jag inte orkar eller om jag slänger maten
så spelar det ingen roll.
De stackars barnen får ju inte maten ändå!

Vuxna lurar i en så mycket saker!

Fredagskyss från tjej som lyssnar på regnet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0