Med solen i ögonen och sand i röven!


Legat på stranden med Madde i massa timmar idag
och som vanligt har jag givetvis inte fått nån färg.
Bortsett från den där fläcken på ryggen som är lite röd.

Rekord för mig att vara på stranden i över fyra timmar.
Jag brukar bli rastlös och övervarm efter max en timme.
Ligga stilla länge är inte riktigt min melodi men vi var ute på
vandring två gånger så mina ben började inte sparka.

Var mest bara väldans skönt att ligga där,
jag har haft två nätter med minimalt antal timmar sömn.
Inatt var det faktiskt mitt egna fel, jag prioriterade
nattbesök istället för sömn vilket kan ifrågasättas men va fan,
man får ju passa på=)
Jag är inte mer än människa!!

Sommarkyss från tjej med sand överallt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0