Och bären växer dåligt!

DET ÄR INTE KÄRRINGEN PÅ KORTET SOM SKRIVIT INLÄGGET=)


Jag har varit ruskigt lat idag. Inte förrän kl tre hoppade jag ur
min pyamas trots att jag vaknade halv tio.
Sen råkade jag ju somna lite efter Hem till gården.

Tänkte att jag skulle göra lite nytta iaf,
dvs fila min skrumpna fötter och raka mina buskiga ben
och lite annat buskigt såklart men när jag stod där i
duschen och gäspade kom jag fram till att jag skiter i dom bestyren.
Jag ska ändå inte ligga så jag kan vara en risbuske.

Jag orkade iaf klena in schampo och balsam!
Smörja in mig och ta deo och sen hamnade jag här
i soffan igen med min älskade dator!

Efter en hel dag hemma börjar fröken Diana bli lite
lagom rastlös. Så där rastlös att jag stampar runt i lägenheten
och nöter på mina golv med mina skrumpna fötter.

Och när jag är så här rastlös hjälper det inte att göra något,
för jag har kommit till den punkten när inget tar bort rastlösheten,
inget är tillräckligt aktivt för det.

Så jag fortsätter att nöta golv med skrumpna fötter!!

Kvällskyss från obstinat Diana!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0