Sä här kommer jag se ut inom snar framtid!


Om exakt en månad är det födelsedagskväll.
Inte vilken som helst utan min trettionde!
Damn, lite panik över det hela.

Men jag hoppas på att få en toppenfödelsedag med
min kära flickor i öl-landet Danmark!

Fast åka båt asså, det är inte min favvosyssla,
inte åka bil heller för den delen men WTF,
ska jag bli 30 kan jag väl lida lite också!

Min kompis saju faktiskt att man är tvungen att hångla
med en rödhårig halvfet dansk om man är i deras land
på sin födelsedag så ja, jag får helt enkelt leta upp
en sliskig gubbe som fullbordar min födelsedag med
ett äckligt hångel!!

Nä, fy för tusan.
Jag nöjer mig att hångla med deras öl!

29-årspuss från 30-åring to be!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0