Sparar känslorna till gyningen!


Genomförde nyss ideén att vaxa benen.
Gör alltid det på sommaren men första gången är
ändå lika hemskt, trots att jag gjorde det några gånger
föregående somrar.

Att sätta på första stripen och ense att den måste
dras bort ger lite svettningar och en rädsla för
total smärta.
Men va, efter några ryck är det lugnt.
Ont gör det men det är liksom värt det.

Provade att vaxa armhålorna för några år sedan
och det är ta mig fan något av det smärtsammaste jag har gjort.

Måste dra två gånger, en gång ner  och en gång upp.
Kan säga att det inte blev vaxat i båda armåholorna,
feta blåmärken prydde min högra armhåla ett tag!
Ville ge tjejen som vaxade en fet käftsmäll!!

Bikini-linjen. Provat och nej, det gör jag inte själv heller.
På salong ja, men inte hemma i mitt badrum,
där är det bara benen som plågas!!

Rakhyvel is da shit men nu är jag iaf redo för stranden,
inte jag kanske men benen. Svårt att med hjälp av klet
rycka bort den blekfeta magen som är mitt bihang!!

Sömningkyss från trött tjej som ska sova nu=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0