Spelar ingen roll vad du säger!


Spenderade de värdefulla sömntimmarna på akuten inatt.
Jäklar vilket liv det var där uppe. Nästan lite underhållande.

Nån full pojk som vägrade vård och hans mamma var inte
nådigt arg!
En tant som sprang runt och skrek om hennes långa väntetid,
en snubbe i sark som prompt ville hem och en turist ville köpa plåster.

Mamma var med oss och väntade och hon passade
på att göra en schysst piruett med en mindre snygg landning
i stolen igen när hon skulle resa sig.

Slutligen kom farbror doktor och attans vilken
nice doktor. Han var lugn, trevlig och mycket
pedagogisk. Jävla tur i oturen att få en sån bra doktor
som verkligen tog sig tid.

När vi var på väg hem igen var det typ frukostdags
och jag krängde mackor och kaffe, glodde tv och grämde
mig över hur jävla trött jag skulle vara idag och nog
fan är jag trött minsann!!!

Fredagspuss från tjej som sovit på tok för lite!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0