Tyck synd om mig nu!



I morgon går vi in i augusti och jag har endast 20 dagar kvar att
vara 20-något i ålder.

Jag ska upp i det magiska TRE NOLL!
När jag var lite var dom som var TRE NOLL gamla,
värsta vuxna människorna!

Om jag är vuxen?
Ja, i den mån det behövs är jag vuxen.
För övrigt, nja. Men måste man vara så jäkla vuxen?
Jag tar ansvar för allt jag gör, om jag inte varit full vill säga,
då kan man ju smita undan ett och annat, men annars
vågar jag nog påstå att jag kan passera 20-något med gott samvete.

Jag har ju faktiskt redan åtagit vissa åtgärder för att vara vuxen,
raderat alla gamla ragg i telefonboken (vi låtsas att det är vuxet!!!!),
hittat min favoritöl, klippt en frisyr, filar fötterna regelbundet,
lagar mat varje dag.
Dessutom börjar min rumpa hänga, jag har en grov bekymmersrynka,
några kråkfötter under ögonen och det är bara en tidsfråga innan
tyngdlagen tar tag i mina små bröst och förvandlar dom till
taxöron!
Har fortfarande ett lite för litet ansikte för min näsa,
lite för kort för min vikt och lite för rak mun för mina
sneda tänder!
Ja, nog fan är jag redo för TRE NOLL!

Kyss från Diana som inte är i Sverige den 20:e!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0