Vad skedde efteråt.


Efter Uffe skulle det intas en öl på staden.
En öl brukar bli minst tre men vi höll oss faktiskt till det omöjliga, att
bara dricka en öl.

För sen blev det sprit istället. Jag har inte druckit sprit på typ 100 år
men jag lyckades hålla mig i spåret utan att slira ur!

Dock hade jag ett "jag är blond"-moment.
Skulle beställa ny dricka och ville ha rödvin med redbull
och två redbullvodka.

Då sa snubben på Trottobar att dom inte hade nån redbull
kvar och jag mitt dumma nöt tänkte på rödvin och redbull
så jag sa:
Jag ska fråga vad hon vill ha istället för rödvinet med du
kan göra två redbullvodka så länge.

Han tittade på mig som om jag vore dum i huvudet
och upprepade:
Vi har ingen redbull.....
Trög Diana!

Blev nån annan sötsak istället och lagom till hemgång
uppstod det ett rus i skallen.

Mindre trevligt var det när mitt underbara sovsällskap vaknar
med ett hastigt ryck kl sex imorse och kutar ut ur sovrummet.
Tre sekunder senare hör jag det igenkännande ljudet av kaskadspya!

Det är min underbara systerdet, så härliga att sov jämte!

Kyss från Diana som ligger längst ner på listan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0