Det är inte över förrän det är slut i påsen!!



I natt när jag kom hem åt jag jordnötsringar som om jag aldrig sett mat förr!
Min mamma brukar säga så när man gluffsar i sig:
- Har du aldrig sett mat förr?

Dom som känner mig väl vet min förmåga till att trycka
i mig, mycket och snabbt.

Jag och min syster är lite "kända" för det där i vår närmsta krets.
Vi äter alltid flest kakor, mest godis och den där sista kakan som
ligger kvar, den där kakan som ingen vågar äta, den slåss jag och Linda om!

Folk som inte känner mig på det sättet skulle nog bli lite
förvånade över hur mycket jag äter och hur snabbt jag gör det!

En riktigt jävla gluffstjej!  Ett under att jag inte är fet(are) med tanke
på den skit jag sätter i mig - allt för ofta!

Jag har nada karaktär när det kommer fram sötsaker och
fan vad jag gillar att snaska i mig!!

Lördagspuss från tjej som ska äte gotte ikväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0