En bild säger mer än tusen ord.


Jag hade galet skoj igår! Ruskigt najsigt!
Av någon konstig anledning var jag ENSAM tjej igår.
Helskumt men mina vänner är inte så macho så jag kände mig hemma
eller så är det jag som inte är speciellt kvinnlig!
Kristoffer brukar be mig låtsas vara kvinnlig så det är väl det sistnämnda.

Lyckades minsann få mina "manliga" vänner att dansa och Mårtensson hade
sin bästa kväll ever! Mina fötter är lite ömma, min rygg är mycket öm,
hallux valgusarna strejkar men det är värt varenda smärta
för jag hade så sjukt jävla kul igår.

Sen måste jag fundera lite hur pojkar tänker.
Jag dansande med endast pojkar och då borde man spontant
förutsätta att nån av dom kanske är min boy.
Men pojkar är inte så finkänsliga, dom försöker minsann
ragga ändå.
Sure, inte fan ska jag klaga, får ju vara nöjd att nån jävel visar intresse
trots att jag är old! Men ändå.
Sen att det var väldans unga bratts som limmade på mig spelar ju ingen roll,
all uppmärksamhet är en ego boost!

Dock lackade jag ur lite på den knäppa killen som smygtallade på min rumpa.
Var lagom sugen på att dela ut en käftsmäll men min mördarblick räckte!!






Söndagskyss från tjej som slog rekord i antal öl utan att bli karatefull!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0