Fem nyanser av rödrosa!


Min blekfeta kropp släpptes fri ute i solen idag.
Smörjde in mig sjukt noga för fy fan vad jag hatar
att bränna mig.
Gjorde det för 4 år sedan och jag blev fan brännskadad.
Sedan dess har jag varit jättenoga och inte brännt mig alls.

Trodde jag var noggran idag men uppenbarligen
missade jag några plättar på ryggen och rumpan
glömde jag tydligen helt bort att smörja in.

Ställena på ryggen där man inte riktigt kommer åt
är röda och min röv, den är fan sönderbränd!

Grisrosa och lönnfet är den nya benämningen på
min vackra kvinnokropp!

Åh, vad det är härligt med svidande smärta
och duschen vid bränna känns som härligt sandpapper.
mmMMmm.

Söndagskyss från tjej som iaf hade trevligt solsällskap!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0