God riddens!


My mother, my fucking mother.
Stapplar rundor med sina kassa ben.
Hon går som ett fyllo och jag skäms som en tok över henne,
idag passade hon på att vurpa.

Hon skulle tända sin cigg och letade efter tändaren.
Jag gick före henne och skojade med henne:

- Hur många kvartingar har du druckit idag?

Precis då ser jag hur hon letar efter något att
greppa tag i men nä, det fanns inget.

Hon trillade rakt in i buskaget utanför mitt hus.
Det var ju liksom ingen dans på rosor att försöka
få upp henne! Så hon fick krypa omkring lite och fan,
dödens pinsamt när folk gick förbi. Gräsfläckar all over
och en cigg i käften!

Mamma såg ut som ett klassikt kärringfyllo kl elva!!

(Min mamma är inget fyllo, hon har varit nykterist sedan 87
men hon har neuropati och kan knappt lyfta fötterna).

Puss från tjej som har världens mest irriterande mamma!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0