Härliga nya vecka!


En ny härlig vecka!
Jag ska INTE tappa en enda sak denna veckan,
inte glömma något, varkens saker eller något jag bestämt!

Två uppsättningar nycklar på vift känns lite otryggt
så en tripp till polisen får det bli. Anmäla att nycklarna
är tappade och sen kommer en låsgubbe och fixar.
Ber till högra makter att jag slipper träffa
den där hemska polisen, herr H.
Då struntar jag hellre i att göra en anmälan.
Herr, H den nasty jäkeln som var min man en gång
men som ville ligga med min syster. PJUKE!!

Får bli en fixardag idag, har papper att fylla i,
saker att leta fram, samtal att ringa och besök att göra.

Mycket att göra, ingen att skicka.
Hade jag varit med i maffian hade jag inte behövt engagera mig!!

Måndagspuss från tjej som tar risbuskhåret och vandrar ut!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0