Hej igen my lovers!


Jag har inte saknat er och ni har förmodligen inte saknat mig=)
Men här är jag igen och jag tänker påtvinga er min text precis som vanligt.
Tro inte att jag blivit normal för att jag varit ledig, eh nä?!
Krävs en hel del mer än ledighet för att fröken Diana
kommer bli normal, om det nu är möjligt!

The semester is over, semestern som endast bestod av
två soldagar. Men va fan, en semester är en semester tyvärr
måste jag dock påstå att jag hade allt annat än semester!

Helt plötsligt hade jag miljoner saker att utföra
och nej, jag är inte klar! Som sagt, det var ju sol i två dagar!!

Kattfan springer runt här och gnäller, alltså
driver hon mig till vansinne! Jag mutar henne med godis
och leker med henne men jag tror hon längtar efter Linda.

Linda den grisen som ringde mig från Side idag.
- Linda, calling from Turkey. Jag har det underbart. Sol, drinkar,
bad och utflykter! Massage, god mat och uteliv.

- Jaha, det var ju jävligt roligt för dig.
Här har det regnat, regnat och oj, det har varit sol!
Ha så jävla kul resterande 8 dagar!!

Om jag är avundsjuk? Hell yeah!

Får flyga ner på tisdag så vi kan fira hennes
25-årsdag på lördag. Kan inte bli en bättre present!!

Fredagspuss från tjej som längtar till riktiga palmer!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0