Knölhelvete!


Mina dumma jäkla knölar, hallux valgus, jäklas så mycket med mig.
Tänkt att hyvla bort dom asen men jag gillar inte tanken på att vara
gipsad och mindre rörlig i sex veckor, dessutom i två omgångar!

Inte nöjer jag med med att ha en extra big size knöl på ena foten,
nej nej, jag ska såklart vara käck och ha samma problem med båda fötterna.

Så fort det blir finare väder funkar inga skor. "vinterskor" är lite generösare
framtill men ballerinaskor, sandaler och tygskor snålar på platsen framtill.

Och när den där jävla hallux valgusen börjat strula, ja då
sitter det i nästan hela sommaren. Om det inte är finfint väder
så man kan flip flop, då läker det ok.

I just löv att ha pumps och det suger ryska att inte kunna
klämma in knölarna smärtfritt i heta skor!!

Jag som har så många andra defekter kan ju lika
gärna ha feta knölar på min fötter oxå, why not!!

Kyss från hjulbent tjej med knölfossingar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0