" Lid för konsten eller brinn"



As always så godkänner jag inte mina kommentarer
men läser givetvis dom.
Ibland ler jag lite, ibland skrattar jag hejdlöst och
ibland måste jag ifrågasätta människors klokhet
och ibland anser jag att vissa är dumma i huvudet.

Jag blir väldans smickrad av majoriteten fast jag får
prestationsånget av berömmet.

Mest av allt går jag igång på missuppfattningarna
och allra roligast är det när folk spyr galla över ett inlägg.

Allt är ju inte helt förankrat och min tanke är ju att göra något
mindre trevligt till en ironisk nyck, vilket de flesta fattar.

Det räcker liksom inte att ta min blogg med en nypa salt,
man får ta den med en skottkärra salt.

Igår fick jag en gallkaskadspya i en kommentar och fan vad jag
går igång på det. Jag blir helnöjd!
Nöjd som tusan att nån orkar bli upprörd och ägna några
minuter åt att racka ner på mig. Ego boost liksom!

Kyss från nöjd tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0