Lilla knytet!


Ja, så var det äntligen dags och jag igår fick en spännande upplevelse.
Ultraljud igår med endast 55 dagar kvar tills det är tänkt att
plutten ska titta ut.

Sjukt fascinerande att se den lilla grejen på skärmen.
Ryggrad, revben, kärl i hjärna, knutna händer och
hjärtat var en svart liten prick som slog snabbt.
Längre ner vågade jag inte titta för det skulle vara jättehemskt
om jag såg könet, dom vill inte veta och fy tusan vad hemskt
om jag hade råkat se!!

Det enda som var lite läskigt med det här var väl det faktum att
min storasyster låg där naken på underkroppen med en grej i sig
samtidigt som jag fanns i samma rum.

Haha, jag lyckades att undvika att se något alls faktiskt.

Torsdagskyss från tjej som sett en liten bebbe i svartvitt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0