Lite tur hade suttit som en smäck!


Nämen oj, tror minsann att det är sol ute.
Nu vill jag absolut inte klaga men bah, vaknade på tok för tidigt.
Eftersom att det varit crappy väder en evighet har jag inte varit
så noga med att mörka sovrummet och såklart gjorde jag inte det igår.

Men visst, jag vaknade iaf upp till sol.

Det kanske är idag som turen vänder och finns på min sida.
Hade inte varit helt fel. lite tur hade inte skadat!

Jag skulle inte bli superförvånad och jag bryter nåt ben
i kroppen idag, varför inte alla, och blir paketerad i gips
lagom till bröllopet på lördag.

Nä, positivt tänkande ska ju Diana utöva:
Allt kommer lösa sig och bli kanonbra!! Jag vet det!!

Onsdagspuss från tjej iaf kommaer somna tidigt ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0