Måste få tummen ur!


Jag har lyckats med det omöjliga! Jag, fröken som har koll på allt,
har stissat bort mina nycklar.

Lägenhetsnycklar, cykelnyckel, nyckel till brevlådan,
nyckel till tvättbokningen, nyckel till mamma och pappa.
Precis varenda jävla nyckel som jag behöver!!

Måste ringa HFAB, försäkringsbolaget, polisen och fösöka få tag i
områdesvärden och se om han kan knipsa mitt hänglås.
Hade varit trevligt att få loss tvättbrickan så att jag får rena kläder.
Svenska skydd måste tyvärr också få ett samtal,
behöver byta lås och byta brevlåda!
Pappa får vinkelslipa mitt cykellås och det innebär
ju att jag måste masa mig iväg och köpa nytt cykellås
och nya hänglås.

Dödens pinsamt att ringa HFAB om borttappade nyckla för oj,
min kära vän som bodde hos mig slarvade ju bort mina nycklar.
För tre månader sen fixades det.

MERD!!
Allt detta skulle jag gjort i morse men jag skjuter upp det
till imån......... Eller kanske övermorgon....har inte tid i morgon....tror jag!

Måndagspuss från ilsk Diana!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0