Men, du ska ju inte öppna dörren!


Nu när min kära syster är i Turkiet har jag lovat att
att jag ska fixa med hennes hyra så att den inte blir betald
för sent.
Klart jag gör det, och BG-numret fick jag på en lapp.
Och den lappen finns tydligen inte kvar i mitt hem.

Så korven, jag fick anstränga mig lite för att få tag
i hyressnubens telenr. Bara hemtele på hitta.se och jag
vet att den där snubben aldrig är hemma.

Gick ner till tjejen i lägenheten men hon hade inte
hyresgubbensnr så jag kom fram till att jag skulle
ringa på hos grannen under syster.

När en helt främmande snubbe öppnade dörren
blev jag smått förvånad men tillslut kom jag på
att fråga om J va hemma.

Men fan, dom hade ju flyttat och snubben hade precis
flyttat in! Den var jag inte beredd på.

Fick iaf BG-numret så Linda, om du läser detta behöver din
inte noja dig, storasyster fix!

Onsdagspuss från Diana som undrar vart sommaren tog vägen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0