Nånstans går faktiskt gränsen, även för mig!!


Min kompis, av manligt kön såklart, infomerade mig om
att i all man firar sin födelsedag i Köpenhamn är det obligatoriskt
att man ska bli påsatt av en rödhårig halvfet dansk i en
sunkig gränd utanför en sunkig klubb strax innan tolvslaget.

Det var kanske inte riktigt det jag hade i åtanke när jag
bestämade mig för att fylla TJUGOTRE (läs: 30) i Köpenhamn!

So friends, om jag är borta en stund innan tolvslaget,
no worries, jag fullbordar bara min födelsedagsvistelse
i Köpenhamn!

En rödhårig halvfet dansk som sätter på mig i en sunkig gränd,
nog fan slipper jag ha 30-årsångest dagen efter, tror nog
fan att ångesten över det som sker i gränden tar överhanden!!


Torsdagspuss från tjej som är glad att hon inte fyller år på vintern!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0