Nej, jag vill ha det på ett annat sätt!


Victorias och Daniels bröllop rullade för fullt på min tv hela dan!
Mycket vackert, framkallade rysningar och några tårar.
Det där som skedde mellan dom två igår var kärlek, KÄRLEK!

Haha, dessa lyckliga jävlar fick mig att ifrågasätta den relation jag
befann mig i. " Vi väntar på något bättre"-relation kan man
nog kalla det. I brist på annat kanske man kan kalla det!

Men nej, det är inget för mig. Jag vill känna mig omtyckt, respekterad
och uppskattad. Inte vara en sunkig hemlighet, ingen får veta att denna
pojk träffar mig och nja, då känner man sig inte så jävla omtyckt och
givetvis är jag inte så jäkla blond att jag fattar nada!
Att vara en del i det där hemliga och känna att det vore världens
katastrof om folk fick veta, ja hans kompisar inte mina, dom vet redan.
är inte direkt något som får mig att känna mig uppskattad och repekterad!

Nä, jag vill ha någon som tycker om mig, som tittar på mig med
affection och som ger mig mycket ömhet! Nån som vill att folk ska veta att
han träffar mig, helt enkelt en ärlig pojk med engagemang!
Jag tänker ALDRIG nöja mig med mindre!

Det roliga i kråksången är att jag faktiskt känner så för honom,
och fan vad det suger när det inte är ömsesidigt.
Och denna gången var det jag som blev den som inte
fick sin kärlek besvarad. That´s life.

Men jag väntar hellre på det riktiga än att daltas med.
Ett mycket klokt beslut av Diana!!

Puss från tjej är glad i sina fina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0