Same mistake over and over again!



ALLTID ALLTID gör jag samma sak när jag varit ute, speciellt om jag
är snudd på karatefull.

Denna jävla kebabrulle jag ska envisas med att äta, eller tro
att jag ska äta.

Äter halva sen blir jag äcklad på det där läskiga köttet.
Och denna jävla kebabrulle får mig alltid att må illa, alltid men
jag ska minsann ha den där jävla kebabrullen iaf!

Igår var förhoppningsvis sista gången jag gjorde det misstaget.
Inte ätit kött alls i veckan så min mage dog  av den äckliga sörjan
bestående av kött och slabbig vitlökssås!

När jag säger att min mage dog så menar jag det.
Började må dödens illa och fick tokont i magen.

Jag var tvungen att gå hem och på vägen mådde min mage så
dåligt att det kändes som att jag skulle spy, men kunde verkligen inte
kräkas för då hade jag fan skitit på mig av den ansträngningen.

Fy fan för den där jävla kebabrullen, never again!!

Puss från tjej som borde lära sig av detta jävla misstag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0