Sun bloody sun!


Strandlivet började idag, tänkte iaf jag, Ylva och Minea.
Vi begav oss till stranden. När vi kom gick solen i moln och inte
fan var molnen snälla nog att flytta på sig för solen!
Men det blev iaf premiär för bikinin!

Minea var modig och badade. Modig och modig,
hon är 16 månader och struntar i om hon fryser när hon har roligt.

I eftermiddags var det besöka av mor, far och syster.
Promenad i fin avädret tyckte jag var en god ide´ men
fy fan vad jag ångrar det beslutet.

Hon kan inte kontrollera sin ben för fem öre än
mindre hantera sin rullator och för varje steg ( läs: försök
till steg för hon, asar sina fötter) hon tog var jag livrädd att
hon skulle trilla. Och två gånger var det riktigt nära.

Denna lilla runda tar tio minuter för mig att gå, efter 30 minuter
slutade med att mamma körde in i en bänk och passade på att sätta sig.

Pappa fick hämta bilen och lasta på mamma och hennes rullator för
hon hade inte klarat av att gå de sista 500 meterna.

Om jag blev iriiterad? Eh, det är bara förnamnet!!

Fick iaf till en kvällspromenad i normal takt med min vän!

Måndagspuss från tjej som är lite längtig!
Och kärringkäveln envisas med att strunta i sjukgymnastiken
och rullstol är det fan inte tal om.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0