Svar på tal!



Som skrivet, bara för att jag inte godkänner några
kommentarer innebär inte det att jag inte läser dom.

Fick en kommentar för några dagar sedan som faktiskt fick mig
att skratta lite.

Jag har förstått att du snart fyller 30. Du har inte funderat på om det är dags
att nu stadga sig och tänka på familjelivet? Det verkar som om du trivs men
familj och barn är ett mål dom flesta har./ M

Hm, tack för påminnelsen om den stundande födelsedagen:)
Familj, det är nog planen...senare......Barn vill jag gärna
ha om dom är snälla, skriker minimalt och lär sig snabbt,
alternativt att jag får mer tålamod.
Man? Givetvis men jag letar ju inte med blåslampa efter honom,
jag väntar och hoppas väl på att han kommer nån dag men jag tänker
ju ha kul under tiden jag väntar......no shit sherlock!

Är du alltid ironisk och oseriös eller finns det något allvarligt hos dig?

Om jag kunde gå genom livet och enbart vara ironisk och oseriös
hade jag förmodligen haft roligt alltid men nä, även jag har mina
vuxna stunder. Inte så jävla roligt dock men det är så man lär sig....
och det är väl ironin som bevisar det faktum......

NEJ, man får inte bli min Facebook-vän för att man vill snoka
bland mina kort.
NEJ, man får inte min mailadress heller.

JA, säger jag till dig som envetet i flera år frågat om jag vill
gifta mig. JA, jag blir gärna din fru.
Harplinge kyrka 30 mars 2011. SES DÄR!

Katten bor hos sin matte igen och har det fint.
Jo, syster har blivit sambo - på riktigt.
Nej, jag har inga nakenkort på min dator.

Klart det var elakt av mig att skriva att jag kunde
tänka mig att köra ner två fingrar i halsen och spy på någon
men han ville fan ligga med min syrra!!

Ja, man ska ta allt jag skriver med en SKOTTKÄRRA salt,
en nypa salt är inte tillräckligt!


Måndagskyss från tjej som är 23 i 53 dagar till!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0