Thanx but no thanx!


Jag tycker att det är ganska trevligt att ge bort en liten present då
och då. Om jag hittar något skoj som jag tror att nån skulle
bli glad över att få så är det ju lite skoj att ge bort det.

Om en kompis gillar något specifikt och jag hittar det känns det
lite omtänksamt att köpa den saken till min vän liksom.

Ylva gillar elefanter och jag hittade en fin grej med träelefanter
och då var det givet att Ylva skulle ha den!

Snälla vänner förtjänar nåt mys då och då.

Jag fick en present idag, mycket trevligt.
Blir alltid glad och tacksam när jag får något speciellt.

Dock är det inte lika trevligt om nån glömmer kvar sin sak,
om man glömmer att ta med det man fått betyder det att man
inte uppskattade presenten trots att det var en trevlig gest bakom!

Då får man aldrig mer presenter av mig!

Och oj då, saken gick att äta så dom ligger i min mage nu.

Puss från tjej med fet huvudvärk!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0