Var har jag lagt det?!


Blä, jag har haft så mycket att göra de senaste dagarna
så jag har blvit lite lätt förvirrad. Eller ganska mycket faktiskt.

Så förvirrad att minnet tydligen sviker mig!
Mamma fyller år imån och det hade jag glömt
fram tills syster frågade vad vi ska köpa i present.

Dessutom är jag dubbelbokad på lördag men jag
minns inte vad jag sagt att jag ska vara med på.

Kalas imån, kalas på söndag och på torsdag är det dags för Madde.

Hemska jag minns inte vad jag bestämt idag när frågade mig om
jag ville göra något på lördag.

- Jag har inga planer så absolut!

Fast sen kom jag på att jag redan hade bestämt något.
Men inte med vem och vad.

Kommer fan inte ihåg vem som frågade mig idag och jag
har träffat så många idag men jag antar att det var nån jag
inte brukar umgås med för då hade jag kommit ihåg.

Men vad är det jag bestämt att göra på lördag?!
Dessutom har jag för mig att jag ska göra något på fredag.

Usch, jag har fan inte tid och ingen koll så förmodligen kommer
nån att sura på mig efter helgen för att jag sket i något.

Hoppas nån påminner mig iaf!!

HJÄLP! Jag börjar bli som mamma, HJÄLP!!

Tisdagspuss från smått förvirrad tjej!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0