Varde ljus, och ljus det varde!



Här gör jag min egna midsommarkrans.
Givetvis behövde jag lite hjälp för att komma igång
men sen jävla fick jag till det.
Tom mitt tålamod höll för att göra en hel krans!
Kransen höll dessutom hela kvällen och hamnade
inte på sne, även mina hallux valgusar är skonade idag!

Drack inte halvt ihjäl mig heller men åt,
det gjorde jag nästan halvt ihjäl mig!

Redan innan midsommar firades med mat hade jag
lyckats spilla på min vita klänning.
Och jag visste att det skulle hända, så givet när det gäller mig!



En hel del Minea-mys, hon är en söt liten lurifax hon.
Speciellt trött var hon inte och höll igång den lilla tjejen!!

Sedan var det dags för stora staden, och stora staden den var full
på folk och diverse alkohol!
Vit klänning blev en annan klänning och damn vad jag såg
många porriga skor igår!!
Så jäkla schyssta pumps tjejerna på staden igår hade.

Jag hade sandaler, och röda tånaglar!

Midsommardagspuss från tjej som slapp baksjukan idag!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0