WHY ME, WHY?


Fan fan fan fan är allt jag har att säga om denna jävla söndag.
Mitt hår gick paj i lördags, sönderbränt och vänster sida är verkligen kris.
Som alla tjejer förstår är detta katastrof och ja, några
tårar har jag fällt!!

Fan fan fan fan, helvetes jävla bajs.

Med ruskig huvudvärk efter att ha spelar Heavy Rain tänkte
jag sova men nä, ångesten över mitt jävla hår ger mig panik.
Min snälla vän packade in olja i håret, lite bättre.
En ny kur med olja, lite bättre.
Har klipptid på torsdag och visst överlever jag
tills dess men fan, jag kommer vara tvungen att klippa så
sjukt mycket!
Fan fan fan, jag kan inte visa mig ute.

Fan fan fan, Diana i kort hår går inte. Har så tunt hår så
min skalle kommer synas.

Jag kommer aldrig mer få ligga, aldrig möta min framtida man,
men nä, jag kommer aldrig mer få ligga!!
Tunnt hår med platt skalle, stor näsa och hög panna.
Ja, fan vad jag kommer bli snygg i kort hår!

Och är man rövful får man inte ligga.
So no more snusk för Diana!


Fan fan fan!!!

Loosat 2 par husnycklar, glömt min klocka och ring, min tur-ring,
tvättstället rasade ner i badkaret, hittar inte min kamera, pajade en
tallrik när jag diskade och tappade mitt örhänge i avloppet.
Vad mer kan hända?! Jag borde köpa en trisslott!!

Äcklig jävla bajskorvskyss från tjej med dödens huvudvärk!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0