Damn proud of it to!!


Sist jag var ute träffade jag en gammal manlig bekant till mig.
Manlig bekant är ett finare ord för en snubbe jag haft en relation med,
för jag vet faktiskt inte vad jag ska kalla honom.
Han är inget ex, han är ingen vän, helt enkelt är han inget men man kan
ju inte kalla någon inget!!

I alla fulla fall hade han en himla fin mening att dela med sig
av till mig:

Du är ett svin Diana, du äcklar mig.

It takes one to know one.
Jag är faktiskt helt oskyldig så det bekommer inte mig men tanken
slog mig att det kanske är så här det är för killar.
Tjejer är så himla snabba med att kalla killar svin och vi
andra tjejer tror på det.
Kanske är vissa killar oskyldiga, precis som jag, men ändå
kallas dom svin.

Visserligen känns det som om det kvittar, ens egna uppfattning
är ens egna uppfattning och jag kan inte tvinga honom att
inte tycka att jag är ett svin, däremot tänker jag inte ägna en sekund åt
att bevisa att jag inte är ett svin.

Nästan så att jag är lite stolt över hans fina mening, fan inte
varje dag man blir kallad svin av en kille.
Men att jag äcklar honom känns ju mindre bra fast då slipper jag
iaf hans efterhängsenhet!

Bra grejer det där med att vara ett svin!!!


Nöffpuss från svinig flicka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0