Förkärlek.


Mitt eminenta sovsällskap i fredags hade nog tidigare på kvällen
haft en het romans med tre vitlökar för fy i mossen
vad det luktade vitlök. Vitlök och öl.

Varenda andetag förvandlades till en vindpust av vitlök
och unken öl, att få den vindpusten i fejjan under en hel
natt var inte den underbaraste doften att dra in i näsan.

As always vaknade jag först på morgonen och
när jag efter knappt en timme gick in i sovrummet igen
trodde jag fan att jag hade en gömd vitlöksodling under sängen.
Jag blev liksom knockad av stanken.
Vitlök och unken öl!

Jag burkar absolut inte ha något problem med att folk har
käkat vitlök och jag äter det väldigt ofta själv men detta
var utan dess like!!

Söndagspuss från tjej som fick vädra ut lukten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0