GAH!!


Idag fick jag en liten kuslig känsla, det är det där jävla HPV som spökar.
Allstå cellförändringarna i sig är igen sjukdom men det är
en misstanke av olika grad  om förstadie till livmoderhalscancer och helt plötsligt från
ingenstans slog det mig att det kanske faktsikt är så hemskt att jag springer
runt här med cancer utan att veta det!!
Klump i magen!

Men det är inget farligt, om det inte är mer än lite förändringar.
Jag trodde att cellförändringarna satt på livmodertappen och att
man tog bort en bit av den, men nä då, där hade jag fel.
Förändringarna blir i livmoderhalsen och man tar bort den nedersta
delan av livmoderhalsen.

Låter ju så sjukt jävla läskigt!
Kommer svimma när jag ligger där i stolen och tänker att läkaren
just där och då bränner bort lite av min livmoderhals med varm metalltråd eller laser!!!

Det är ju tur att jag redan ligger ner iaf!

Fredagspuss från Diana som i detta läget hellre hade varit kille!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0