Idiotas!!


Jag har INGET pålägg på mina mackor när jag äter frukost
och eftersom att jag typ bara äter mackor till frukost har jag nästan
aldrig pålägg hemma.
Jag kan liksom inte ha massa skräp på mina mackor på morgonen,
dels tycker jag det är äckligt med ost och skinka på morgonen
och jag gillar inget annat pålägg, that´s it.

Skulle äta frukost med en kompis, en manlig sådan, och då är det ju ganska uppenbart
att man inte får en delikat frukost hemma hos mig.
Jag sa:
-Jag har tyvärr inget pålägg hemma för jag äter inte det.
Som kommentar på detta undrade min vän om jag inte hade ost.
- Nä, jag äter ju inte pålägg.
Då kom en ännu dummare fråga:
- Har du inte ens leverpastej?

Då fick jag fan lust att skrika:
ÄR DU HELT DUM I HUVUDET ELLER? JAG SA JU ATT JAG INTE HAR
NÅGOT PÅLÄGG HEMMA OCH OST OCH LEVERPASTEJ ÄR VÄL ÄNDÅ PÅLÄGG!!!!!

Och vem fan äter leverpastej?!

Givetvis skrek jag inte så utan svarade återigen:
- Nä, tyvärr inte. Jag äter ju inte pålägg.

Nästa fråga:
Ingen mjukost heller?

Vid detta laget var jag fan sprickfärdig av ilska,
jag är inte överlycklig på morgonen i vilket fall som
men hur trög får man bli?!

- Vad är det du inte fattar? INGET pålägg!!


Söndagspuss från tjej som nöjer sig med smör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0