Jag, min dammsugare och hår!


Nu har jag varit och hämtat kattskrället som jag lovat
min syster att ta hand om i två veckor.
TVÅ veckor och inte en dag längre!!

Lilla Uffe är inte helt förtjust i att tryckas in i buren,
framför allt inte av mig!

Klämde in henne i ett hörn och fy fan vad hon fräste
åt mig. Jag var livrädd att hon skulle hugga mig med sin
gigantiska käft så pappa fick hämta arbetshandskarna.

Sen hjälper det inte att jag är blödig och säger förlåt
till livrädda katten hela tiden. Sjukt dåligt samvete som
tvingade henne till något hon absolut inte ville.

Det visade hon tydligt med sitt fräsande och visandet av tänderna!!

Lika mycket som Uffe fräste åt mig vill jag fräsa åt mannen vars namn
börjar på H men han är inte generös nog att bjuda på det!
Jäkla korv-kille!!

Torsdagspuss från tjej som gillar djur-men inte att dom hårar ner hemma hos mig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0