Jag skulle föredra...

....en kvinnlig tandläkare. Helst en kvinnlig frisör och gärna
en kvinnlig expidit.

Med min tandläkarskräck passar det bättre med en omhändertagande kvinna
som pjoskar lite. Jag upplever kvinnliga frisörer som duktigare på tjejklippning.
Kvinnliga expiditer i en klädbutik känns mer naturligt om man ska ha
smakråd. Att köpa smink av en kille skulle kännas opålitligt, om han inte
är gay för alla vet vi ju att gay är duktiga på sånt.

Skulle jag behöva gå till en psykolog skulle jag aldrig gå med på
att gå hos en man. Speciellt inte en snygg man. Blir helt galet då!

Nä, omhändertagande kvinnor ska det vara.

Däremot skulle det kännas lurigt att köpa en dator av en kvinna.
Eller andra teknikprylar. Det är männens avdelning.

Nu inser vi ju alla att jag lever mitt i fördomarnas land
men jag är iaf medveten om det men har inga planer på att välja
en manlig frisör!

Puss från tjej som faktiskt ska till en manlig tandläkare denna gången. Fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0