Jag står för notan!


Jag har tjatat på om vilket bra område jag bor i och att det
typ aldrig händernågot allvarligt här.

Sure, nu får jag gå med svansen mellan benen för
polisen var visst tvugna att göra ett besök här på lugna gatan!

Var ute med Ylva och vovve när två polisbilar härjade runt här
uppe. Dom jagade en påtänd pojk. Krävs det verkligen fyra poliser
för att haffa en hög 20-åring?!

Jag fick bara tillbaka 38 kr på skatten, hade de blå gubbarna
varit lite mer effektiva hade jag säkert fått tillbaka mer.
Sen är det ju inte så miljövänligt heller så dom kan
väl åtminstone stuva in fyra poliser i en bil istället för att
köra två bilar om dom nu måste vara så många!

Tycker nog att dom borde vara lite mer vältränade och springa efter
pojkvasker, hur svårt kan det vara att springa ikapp nån
som är så påtänd att polisen måste komma.
Lata miljöbovar, borde skicka miljöpolisen på dom!

Och är det verkligen så farligt att vandra omkring påtänd så
det krävs att slösa på resurserna?

Vidhåller fortfarande att alla knarkare borde bo på en egen ö och
där kan dom störa varandra!

Måndagspuss från tjej som tycker att folk borde få dra en lina eller tre om dom vill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0