Kissa? JA tack!


Just nu står det en dörrsnubbe och fixar med min nya dörr.
I över en timme har han väsnats, sågat, borrat och rivit lister.

Jag mitt dumma nöt trodde att att han bara skulle byta lås
och haka på den nya dörren i samma gångjärn men nej,
karmen ska bytas och dörrhålet bli större.

Tycker det är lite obekvämt när det ska komma byggsnubbar.
Jag vet liksom inte om jag ska vara oartig och sätta mig och glo på
tv eller om jag ska vara trevlig och dösnacka lite.

I 20 minuter stod jag i hallen, snacka lite skit ch glodde
när han jobbade. Allt i hallen skulle plockas bort, tom hatthyllan
skulle skruvas bort. Jävla meck men han fixade allt.
Jag frågade efetr en stund hur lång tid det skulle ta.
TVÅ TIMMAR!! Då jag jag och glodde tv.
Jag är tokigt kissnödig och eftersom att min toa är precis vid ytterdörren tänker
jag inte sätta mig och kissa när han står precis utanför.
Bara att hålla igen och se glad ut!

Var hos en vän och drack kaffe i morse och på väg hem tänkte jag:
Hoppas jag hinner kissa innan han kommer.
Det hann jag inte för han kom precis när jag kom!

Så här sitter jag, kissnödig, hungrig, kaffesugen och har en hall att städa
från allt damm och skit.

Hoppas så att dörren blir bra nu!

Tisdagspuss från tjej som vill att han ska vara klar snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0