Livrädd Diana.


Usch, imån ska jag till hemska munpetaren, dvs tandläkaren.
Givetvis är jag rädd för tandläkaren också, jag är ju rädd för allt.

Såklart är jag inte rädd för tandläkaren, inte så rädd för smärtan
eller sprutor heller.
Jag är rädd för situationen att ligga där i stolen.
Det är min klaustrofobi som trissas igång då, att vara fast liksom.

Det är nästan lite som att åka hiss, man kommer inte ut förrän den är framme.
När tandläkaren väl börjat rota i min mun kan jag inte sticka därifrån
när jag vill. Kan ju inte rymma med en massa saker i käften.

Och bara för att jag vet att jag INTE kan fly  tänker jag så mycket på det
att jag har lite panik-känningar redan nu.

Fan, uppenbarligen kan man inte fly från allt.
Vilket jag gärna och ofta gör annars!

Dessutom känns det extra oroligt i basen att gå till tandläkaren den
FÖRSTA APRIL, fan vilket skämt!

Idag kom tiden till det där hemska besöket hos intimläkaren,
tro fan att jag inte fick min kallelse till samma kvinna som jag var hos sist,
nä, jag fick tid till en manlig läkare.

Hoppas att det görs en ny undersökning när jag kommer dit för
fy i helvete om det är dags för borttagning av livmoderhalsen redan då.
Det är inte jag beredd på!! Hell no!

Inte nog med att jag har HPV, en jävla man ska fixa det också!
Fast så länge jag inte dör i cancer kvittar det väl om det är en man eller en kvinna!!

Puss från Diana som inte har så mycket tur just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0