Pinsamma jävlar!!


Oj oj oj, Jihad Jane som hotat att mörda Lars Vilks, konstnären som gjorde
Mohammed-teckningen, är inte helt frisk!
Idag säger tv 4 att hon har en historia om att vara i psykisk obalans.

För en gång skull är jag helt övertygad att nyheterna har rätt,
tror att de allra flesta som planerar ett terrordåd på internet
är lite labila. Men vad vet en lekman som jag....

Jävligt ostabila måste många av mellanöstern-härstammarna
i Malmö också vara. Ett jäkla liv där nere.

Jag  tyckerdet är rent pinsamt att ett gäng av jude-hatare ställt burkar med
zyklon b (gasen man användes i Förintelsen) utanför skolan.
Så låg-och mellanstadieskolan tvingas ha pansarglas och direktlarm
till polisen.

Vissa människor är så jävla, jag hittar inget ord,
men jag hoppas att dessa idioter lever med sjukt dåligt samvete
när dom inser vad dom pysslat med.
Skrämma ihjäl små skolbarn och lärare.

Passar det inte att bo i Malmö vid Islamic center så flytta då för fan.
Rent krasst är det så, Malmö är inte deras, om nu ett ställe kan vara någons,
och jag är förvånad över att två länder med sargad bakgrund ligger i
fejd i det land som "räddade" dom! It pisses me off!!

Torsdgaspuss från tjej som hade skrivit ett mil långt inlägg om jag hade utvecklat vad jag tycker 4 real!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0