Sorry, skrutt!


När jag var ute med Attila passade han på att bajsa igen och inte
hade jag nån extra påse. Jag såg att en gubbe stannade med sin hund och glodde
och jag var tvärsäker på att han skulle säga till mig.
Tack och lov bajsade han en meter jämte en latrin så jag kunde
skopa upp bajset med en pinne.

Och visst fan ropar gubben på mig:
-HAR DU INGA PÅSAR MED DIG?

Då sa jag som läget va, att jag inte trodde att han skulle bajsa mer.
Gubben dividerade lite om det där och mitt tålamod, som inte
är speciellt bra, har varit ännu sämre i veckan så till slut blev jag sur.

- BARA FÖR ATT DU GNÄLLER PÅ MIG TROLLAS DET INTE FRAM EN PÅSE
I MIN HAND!

-Jag brukar alltid ha tre-fyra styckna för att vara säker och då
kan man även hjälpa andra som saknar påse, säger gubben då.

- Då kanske jag kan få en påse av dig då?
- Just idag har jag inga extra med mig.

Gubbstrutt!
Jag plockade faktiskt upp så han kunde hållt käften!

Ilsken kyss från tjej med minimalt tålamod!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0