Det var droppen som fick det att rinna över....


Gah, psykbryt hemma hos Diana idag.
Fick den mycket braiga ide`n att jag skulle bada, vilket jag nästan
aldrig gör. Tänkte att det var ett bra sätt att slappna av för fy tusan
vad jag har gått på helspänn.
En kopp kaffe och ett gott bubbelbad.

Men nä, det var fan den sämstan ideén jag haft!
När jag sätter mig i badet bränner jag halvt ihjäl mig för
jag glömde att känna på vattnet innan jag hoppade i.
Missade att lägga i en suckett i kaffet så jag fick dricka äckligt kaffe.

Som vanligt tröttnar jag  på att ligga i badet efter bara tio minuter
så när jag skulle tappa ut vattnet brast mitt tålamod.
Den dåliga ideèn toppades av att badrumsgolvet svämmade över av äckligt badvatten.

Hann rädda mobilen som låg på golvet och min klocka.
Kaffekoppen stod kvar på golvet och den råkade jag sparka undan
för en liten stund sedan när jag i etapper tänkte tömma badkaret.

Då brast det för fröken Skintaby och ett psykbryt uppstod.

Så där står jag, naken i hallen, förbannad över det jävla avloppet,
vrider ur min dyngvåta matta och lipar ihjäl mig!
Korven vad trött jag blir när saker muppar sig!!

Hade dessutom precis smort in mitt ansikte i en svindyr kräm
och jo, man kan lipa en extra smula över att det smetades i fejjan!!

Men spänningarna släppte nog fan!!

Måndagspuss från tjej som iaf är ren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0