Facebook gäller!


Asså, den där relationsstatusen på Facebook driver mig till vansinne.
Skulle ta bort min skämtsamma status:
"Har ett öppet förhållande med Kristoffer Blixten Wallfors"
till ingen relationsstatus alls men så fattade jag inte hur jag skulle göra
och var ju illa tvungen att välja singel.

Då dyker det upp lite sådär pinsamt sorgligt på sidan:
Diana är nu singel och ett litet hjärta jämte det.

Ja, helt enkelt ser det ut som att nån dumpat stackars mig.

Idag fattade jag hur man gjorde för att inte ha nån relationsstatus alls och
då dyker det upp: Diana är inte längre singel och ett hjärta jämte det.
Så helt plötsligt svände jag från singel till inte singel på bara några veckor.

Facebook får mig att framstå som en velig jävel!!

Dagens oskrivna regel om förhållanden:
Har man inte tagit bort sin "i ett förhållande"-status har man inte
helt bestämt att det är slut. Har man inte relationsstatusen" I ett förhållande"
är man inte ihop på riktigt!

Gäller nog dock mest 14-isar!

Kyss från tjej utan status!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0