Första maj!


Första maj är väl egentligen den dagen då jag borde gå ut
och demonstrera att man inte borde få kalla leverpastej för pålägg
och proklamera att man enbart borde ha smör på frukostmackan!

If I didi it?
NÄ. Jag ruskade håret, förträngde mitt illamående och traskade iväg med Madde.
McDonalds fick förse oss med flottefrulle!
10 guldpengar fick Madde för två tuggumin på stan
av en grön fänrik!
Regn, regn , regn på vår påse från flottematshaket.

Åt dubbelt upp av äckelkött, slörpade kaffe.
Tre cigg på det och sen myste vi i sängen!

Lata, unga och ruskigt trötta efter den timmes promenad vi
skrämde igång oss själva med!

Om det är helt främmande att två vänner ligger i samma
säng en eftermiddag och vilar?

Äsch, man får ta den närhet man får. Passa på när det erbjuds liksom!

Lekte tjejer och fixade frillan, eller rättare sagt så fixade Madde mitt hår.
Jag kan inte förvandla hår till frisyrer, inte begåvad med den talangen.

Diana, Madde, Krisoffer och Staropramen leker bra ihop!!

Förtsamajpuss från Diana som glömde demonstrera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0