Fylld i nästan alla hål!


PIF-doktorn har sett mitt underliv så noga att man förmodligen
inte kan få en bättre titt av det.
Jag andades sån där stressandning med bröstkorgen
när jag såg utrustningen och den ovanliga gynstolen.

Just do it and do it fast!!

Vågade titta upp en smula och då satt den gamla gubben
och tittade rakt in i mig med ett mikroskåp.
Sen knipsade han tre bitar som lades i en plastskål.

Efter detta dog jag lite för då körde han upp en lång
pinne med den största bomullsboll jag någonsin sett.

Han började småprata lite och när jag tittade upp låg jag
där med en pinne utstickandes ur min fitta.

Aj, det svider, sa jag. Det ska det göra, svarade han.

Allt detta blev plötsligt en barnlek när han säger att han ska
känna lite på livmodern med fingrarna.

Asså gubben körde upp sitt finger i min röv!!
Inte precis så att han snällt lirkade in fingret lite heller,
nä han bokstavligt talat körde in sitt finger.
Två fingrar i fittan och ett i röven, samtidigt, jag dog!
Kan fan inte kännas mer onaturligt än så!

Givetvis passade gubbfan på att hitta något när han hade sitt
finger i min rumpa, nej inte bajs!! Fy på er att tänka så.

Han kände något annat som inte ska vara där så han skrev en remiss
till en annan doktorn så nu måste jag gå till en annan snubbe
och säkert få ett finger i röven av honom också!!

När provsvaren kommer måste jag tillbaka till PIF-doktorn
för att åtgärda problemet. Vill aldrig mer se honom.
Genant som fan att han pillat i min rumpa! Räcker med att jag fick
sitta och prata med honom i två minuter efter att jag fått ta på mig kläderna!

Puss från tjej som inte kunde titta doktorn i ögonen efter rumpattacken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0