Glömde ju berätta....


Blä, för ett tag sedan när jag var på stan såg jag TVÅ kön.
Ett manlig och ett kvinnligt och den chocken lever fan kvar i mig.

När jag skulle vandra in på Gina Tricot i hopp om att hitta en fin dress
dök det upp en snopp!
En gubbe ( en torg-gubbe) stod mitt på gatan och kissade.
Det gick liksom inte att undvika att titta på hans snopp. Jag dog lite när jag dessutom
såg hans missfärgad ollon och än värre blev det när jag tänkte att
den alkisen säkert inte duschat på länge. Då klöktes jag!!



Som om inte denna traumatiska upplevelse var nog, nej då.
På väg in på Mittpunkten satt det en tjej i kjol på huk och jag fick
syn på att hon inte hade några trosor på och hemskt nog var jag tvungen att
titta igen. Som tur var så den helt normal och inte missfärgad ut.

Asså, jag pallar inte se två okända kön si så där på stan,
jag blir nog så generad av att se en snopp i mitt egna hem!
Speciellt fenomenet som uppstår när man badar:
en snopp som liksom flyter i vattnet!

Lördagspuss från tjej som inte är helt bekväm med nakenhet, speciellt kön!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0